Jouw job?

Als service planner stuur je het Air Service Team door heel het land, doe je enorm veel kennis op over de verschillende installaties en werk je steevast mee aan nog meer klantentevredenheid.

  • Als service planner draag je een steentje bij aan de optimale werking van de planningsafdeling met een uiterst tevreden klant als resultaat. Dat geeft je telkens een goed gevoel, toch?
  • Als service planner ben je verantwoordelijk voor de werkplanning van de techniekers en monteurs en voor het klantenonthaal. Je leert elke dag wel iéts bij, want geen enkele dag is dezelfde.
  • Als service planner lever je ook een belangrijke bijdrage aan de resultaten van een organisatie. Het is een job die verschillende onderdelen van een bedrijf met elkaar verbindt.
  • Als service planner zal je je nooit vervelen. Wanneer jouw project ten einde loopt, gaan wij op zoek naar een nieuwe opdracht voor jou.

Wat is service planning nu precies?

Als planner van personeel sta je in voor het inplannen van collega’s op de werkvloer. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de opmaak, de opvolging en de evaluatie van de planning en daarbij hou je rekening met de verschillende taken, de kennis en de vaardigheden van je collega’s, maar ook met de regelgeving rond rusttijd en arbeidsduur. Kortom, jij zorgt ervoor dat de juiste man (of vrouw) op de juiste plek terecht komt, op het juiste moment.

Je controleert afwijkingen in uurroosters. Je behandelt verlof- en ziekteaanvragen en je zoekt oplossingen bij problemen in de werkplanning. Je blikt vooruit naar drukkere periodes. Je weet uurroosters te evalueren, en vervolgens ook te rapporteren. Als spilfiguur werk je nauw samen met verschillende collega’s en klanten.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die info komen vragen of kleiner materiaal komen afhalen. Je helpt de klanten telefonisch verder door info te geven of ze telefonisch bij te staan in geval van kleinere storingen aan hun installaties. Je weet bij welke collega je terecht kan als er zich een probleem voordoet dat je zelf niet kan oplossen.

Je bent, in samenwerking met de techniekers, verantwoordelijk voor het opmaken van de facturen voor de klanten.

Zijn dit jouw kwaliteiten of troeven?

Wij zijn op zoek naar gemotiveerde kandidaten met ervaring rond planning.

  • Je bent klantvriendelijk en beleefd;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren;
  • Je durft verantwoordelijkheid te nemen en je durft actief te handelen;
  • Je bent energiek en servicegericht;
  • Je hebt zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en de Franse taal (mondeling én schriftelijk);
  • Je hebt een goede kennis van de Officeprogramma’s (Word, Excel, PowerPoint en Outlook);
  • Je hebt organisatietalent, je kan snel schakelen, je bent flexibel en klantgericht;
  • Je bent handig met cijfers;
  • Je motiveert en inspireert mensen;
  • Je vindt het leuk om mensen te begeleiden zowel dichtbij als op afstand;

Wat hebben wij jou te bieden?

Air Service biedt je een fulltime job met de mogelijkheid om te leren en te werken in een groeiende, dynamische organisatie met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.

Je kan rekenen op een degelijke introductie en op een interessant, marktconform salarispakket in overeenstemming met jouw opleiding en ervaring. Aanvullend ontvang je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en fruitbons.

Bij Air Service kom je terecht in een zeer klantvriendelijk familiebedrijf en een team van ervaren calculators, verkopers, techniekers en monteurs. Je profiteert van heel wat kennis en ervaring.

Voornaam *
Familienaam *
E-mailadres *
Telefoonnummer *
Je motivatie *
 
Voer onderstaande code in om het formulier te verzenden.
Opgelet het systeem maakt een onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters.
 
Maak een vrijblijvende afspraak:
+32 (0)16 550 540 info@AirService.be